Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

תכנון אירוע בהתאם לאופיו

איך מפיקים אירוע פרטי מושלם?‎

במסורת היהודית נהוג לחגוג ציוני דרך רבים ביניהם ברית, בר ובת מצווה, חתונות, ימי הולדת, יום נישואין ועוד. ולמרות שכולם נקראים “אירועים”, ישנם הבדלים מהותיים ביניהם, אותם לא כדאי לשכוח כאשר בוחרים קייטרינג ובר מתאימים.

למרות שלדברי הרב בחופה או לנאום התודה שיישא חתן בר המצווה יש משמעות רבה, אם נהיה כנים, הפרמטרים שישאירו לנו טעם טוב מהאירוע הם טיב האוכל והשתייה. משמע- הבר והקייטרינג. עם זאת, עם ההיצע הרחב שקיים בתחום והסוגים השונים של האירועים, הבחירה המתאימה והנכונה ביותר עשויה להיות לא פשוטה. וממש כמו שידוך טוב שהוביל לחופה וקידושין, השידוך בין סוג האירוע לבין השירותים השונים הניתנים בו צריך להיות מושלם ולהוביל לשביעות רצונם של המוזמנים. איך עושים זאת נכון? על מה מומלץ שלא להתפשר? ואיך תדעו שהגעתם לבחירה הטובה ביותר? הנה כל הטיפים החשובים.

התאמה מלאה לגודלו ואופיו של האירוע

לכל אירוע מאפיינים שונים ולכן, יש לתכנן אותו תוך שחושבים עד לרמת הפרט הקטן ביותר. כך למשל אירוע רב משתתפים ידרוש עמדות הגשה רבות, מגוון של מנות וכן בר משקאות גדול ולו היצע רחב. באירוע הנערך בשני מתחמים, מתחם חיצוני ומתחם פנימי, יש לדאוג לפיזור נכון של העמדות, בעוד שבאירוע קטן הנערך במתחם אחד, אפשר לרכז את העמדות ולהסתפק בכמה בודדות. לכן אחד התנאים הראשוניים לבחירת קייטרינג ובר משקאות הוא היכולת של אלו להתארגן לאירוע בכל סדר גודל, הן מבחינת התפריט, הן מבחינת כוח האדם, הן מבחינת הציוד והן מבחינות רבות ואחרות ולהציע התאמה מלאה למאפייניו.

היכרות עם הטרנדים הכי חמים בתחום הקייטרינג לאירועים

ממש כמו בתחומים רבים אחרים, גם בתחום הקייטרינג והמשקאות לאירועים ישנם טרנדים חמים, אליהם יש להיות קשובים כאשר מתכננים אירוע מכל סוג. כיום קייטרינג חלבי לאירועים זו כבר לא מילה גסה, אלא שיא האופנה, במיוחד כאשר גוברת המודעות לאורח חיים צמחוני או טבעוני. גם המנות הקטנות תפסו מקום של כבוד בעולם האירועים המודרני וכיום ניתן לראות מגשי אירוח מעוצבים ויוקרתיים, החל בכנסים ותערוכות, דרך חגים ופגישות ועד לאירועים גדולים.

מתי לשלב בר אקטיבי ומתי בר פסיבי מספיק?

בר אקטיבי כולל ברמנים אשר עוברים עם שוטים של משקאות בין האורחים. אין זה שירות המתאים לכל אירוע, לרבות לא לאירועים כמו בר מצווה או ברית. לכן שירותי הבר צריכים להיות תואמים לאופיו של האירוע ולכך עליכם לשים דגש. באירועי צהריים, אירועים קטנים או צנועים יותר, אירועי עסקים וכדומה, שירותי הבר צריכים להיות ייצוגיים יותר ולהציע משקאות יותר קלילים. באירועי ערב או מסיבות גדולות, מומלץ להציע מבחר גדול יותר של משקאות, כדי לענות על הטעמים של כלל המוזמנים אשר מגיעים במטרה ליהנות עד כלות.

מתי מומלץ לכלול גם בר קפה?

אנשים רבים אוהבים לסיים את הארוחה עם כוס קפה טובה לצד הקינוח. לעיתים כוס קפה היא גם הדרך הטובה ביותר להתעורר, לפני שיוצאים לדרך חזרה הביתה ולכן כיום כבר אין אירועים אשר אינם כוללים בר קפה. עם זאת ההבדל בין בר קפה לבין עמדת קפה הוא משמעותי כאשר רוצים לשדר יוקרה ואיכות. מכונת אספרסו ברמה גבוהה ואיש צוות המיומן בהפעלתה, מתאימים לכל אירוע ובכל סדר גודל, ויכולים לשדרג אותו באופן משמעותי. לכן, כשם שלא מוותרים על מגנטים או על זוהרים על הרחבה, מומלץ שלא לוותר על בר הקפה האיכותי, שהפך לחלק בלתי נפרד מעולם האירועים.

מענה קשוב לצרכים שלכם ישיג את התוצאות הרצויות

קייטרינג ובר משקאות איכותיים הם לא רק כאלו אשר מספקים מוצרים ושירותים ברמה גבוהה, אלא גם כאלו אשר יודעים כיצד להתאים את עצמם לאופיו של האירוע, לגודלו ולסגנון שלו. כך שאם לא עומד לרשותכם ידע כללי בנושא או שלא החלטתם על סגנון מוגדר או מובהק לאירוע, הצוות המקצועי יכול לכוון אתכם להשגת התוצאות המקסימליות שתואמות ביותר את האירוע שלכם.

רוצים להתייעץ? התקשרו עכשיו 03-6326031
נשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן