Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

מסיבת רווקות – הזמנת קייטרינג

למה אוכלים מנות חלביות בשבועות?

לא רק בסרטים אמריקאים

בהרבה סרטים אמריקאים מתקתקים אפשר לראות ילדה שחולמת על החתונה שלה, מתבגרת וחוגגת ככלה לעתיד במסיבת רווקות פרועה. ובחיים- כלה מתכננת חתונה מושלמת לפרטי פרטים, ועובדת קשה: מזמינה, מסדרת, מאשרת. יחד עם כל ההכנות המייגעות וההתרגשות שלפני החתונה, מגיע לה גם ערב של פינוק שהוא רק שלה. במסיבת רווקות הדגש הוא על הנאה עם נשים וחברות קרובות – אבל לא רק. המסיבה מסמלת את המעבר לחיי הנישואין, לכן חשוב שתהיה ייחודית ומושקעת. הצבא צועד על קיבתו, וגם החברות של הכלה. קייטרינג למסיבת רווקות הוא כיום MUST. אוכל מושקע ומותאם לאופי האירוע ישדרג את המסיבה כמעט כמו בסרטים האמריקאיים.

מגוון ועושר

היום יש מגוון ענק של אטרקציות וסוגי מסיבות. למשל מסיבת רווקות בעלת נושא ספציפי, סדנאות כמו אומנות, סדנאות בישול, מופע שף, סקסולוגית, חשפן ובעצם מה לא. מוטיב אחד, עקבי וברור מופיע בכל המסיבות הוא, כאמור, האוכל. פשוט אי אפשר לחגוג בכיף בלי אוכל טוב. קייטרינג למסיבת רווקות הוא פינוק – אוכל טעים, מקורי, טרי ואסתטי, שיגיע לאן שנחפוץ, מבלי לטרוח במטבח או לסחוב סירים, ואפילו בלי לשטוף כלים (הקייטרינג יכול להגיע עם כלי אוכל יפים וחגיגיים ולוקח את כל הלכלוך איתו בחזרה). הקייטרינג צריך להתאים לכלה – אחרי הכול זו מסיבה לכבודה. אם הכלה, לדוגמא, צמחונית או שומרת כשרות, יש לוודא כי חברת הקייטרינג עונה על הצרכים הללו. היתרון הגדול ביותר בהזמנת אוכל מחברת הסעדה הוא שכל אחת תמצא משהו לטעמה.

לא להתפשר על איכות ואווירה

כמות הסגנונות והתפריטים השונים, שמציעות חברות ההסעדה בארץ, גדול כמספר האפשרויות לחגוג את המסיבה. כדאי להתאים את סוג האוכל וההגשה לאורחים עצמם. למשל, מתאבנים קטנים במגשים מעוצבים למסיבת קוקטייל מרשימה, ארוחה חלבית ויפה למסיבה “לבנה”, מסיבה רוחנית עם “מזון בריאות”- כמו סלטים ופירות, או מסיבת ספא, שתכלול ארוחת בוקר עשירה, שוקולד לאווירה פרועה ומפנקת ואפילו שף פרטי לאירועים פרטיים כמו המסיבה שלכן. כמובן לא לשכוח את בר האלכוהול או השתייה החריפה ולוודא שהכל בא בחבילה אחת.

אז רגע לפני שהכלה נכנסת למשטר דיאטה רצחני כמה ימים לפני החתונה. – בואו ותשאירו טעם טוב לקראת החתונה!

רוצים להתייעץ? דברו איתנו נשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן