Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

קייטרינג חלבי מחירים

מונייר קייטרינג חלבי, מספק מנות פינגר פוד לאירועים קטנים וגדולים – ומכל הסוגים. כמו שמעיד השם, ההתמחות שלנו היא בהכנת והגשת אוכל חלבי, גם מלוח וגם מתוק – וברמה גבוהה. באתר שלנו ניתן למצוא תפריטים לאירועים שונים ולהתרשם מקשת רחבה של מנות, ונוכל גם לתפור לכם תפריט בהתאמה אישית. המחירים שלנו משתנים בהתאם להזמנה ובהתאם לצרכים שלכם, ובכל מקרה אנו שומרים על הצעות משתלמות מאוד מבחינה כלכלית.

מגשי אירוח חלביים

כל מנה שתבחרו להזמין, תוגש בתוך מגש אירוח מעוצב, מתוך הבנה שלא רק לטעם יש חשיבות גדולה, אלא גם לנראות ולאסתטיקה. אנו מציעים מגשי אירוח חלביים מלוחים ומתוקים, וגם אפשרויות לא חלביות, כגון סלטים ומגשי פירות. בנוסף להזמנה של מגשים בודדים, ניתן להזמין תפריטים מלאים שהכנו במיוחד ומותאמים מראש לסוגים שונים של אירועים, כמו למשל ימי הולדת, ימי עיון, הרמת כוסית במשרד, ברית או בריתה, אירועי קוקטייל, מסיבת רווקים או רווקות, שבת חתן – ואירועים רבים אחרים.

בניית תפריט אישי

סוכני המכירות שלנו בקיאים מאוד בעולם האירועים, ויוכלו ללוות אתכם באופן אישי ולבנות לכם תפריט מותאם אישית לסגנון האירוע ואופי המוזמנים. באמצעות שילוב בין תפריט נהדר, הגשה אלגנטית וייעוץ פרטני, תוכלו להגשים הלכה למעשה את האירוע שעליו אתם חולמים זה זמן רב.

יותר אפשרויות משאפשר לבחור

הקייטרינג החלבי שלנו יכין לכם שלל מאכלים טעימים, שמשלבים בין אירופה הקלאסית לבין התחכום הישראלי והטעמים השופעים בארץ. תוכלו להזמין מגשים עם קאנאפס, כריכונים, פיתות קטנות, סמבוסקים זעירים, בורגר פורטבלו, לזניות ושקשוקות קטנות, מאפים מלוחים, מיני בייגלס ומיני בגט, מגוון רחב של סלטים, ואיך לא – קינוחים משגעים כגון וופל בלגי, פרנץ’ טוסט, סופלה שוקולד, פחזניות, פטיפורים, פרופיטרולים – ועוד.

תמורה מלאה למחיר

אנחנו במונייר דואגים לספק לא רק אוכל מצוין – אלא גם מחירים מצוינים, משתלמים ותחרותיים, ואין ספק שהאוכל מניב תמורה מעולה למחיר, שנקבע בין היתר לפי כמות המנות וכמות מגשי האירוח. אתם מוזמנים לבצע הזמנה ישירות דרך האתר או ליצור איתנו קשר להתאמה של תפריט אישי.

רוצים ייעוץ? צרו קשר ונשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן