Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
דף הבית - קייטרינג בראשון לציון

קייטרינג בראשון לציון

אמרתם קייטרינג בראשון לציון? אמרתם Munier.
אם אתם מחפשים חברת קייטרינג בראשון לציון והסביבה – הגעתם למקום הנכון. מטבח השף של Munier מעניק שירות מקצועי ומכל הלב כבר למעלה מ-15 שנה. המומחיות שלנו היא מגשי אירוח וקייטרינג חלבי כשר המתאימים לאירועים מכל הסוגים – פרטיים ועסקיים.  אנחנו מגישים לשולחן חוויה חלומית, המלאה במגשי אירוח מדהימים, מכל הסוגים, כל הצבעים וכל הטעמים. התפריטים שלנו מותאמים לכם באופן אישי, כך שיתאימו לכולם – שומרי כשרות, טבעונים, ילדים, רגישים לגלוטן. לא משנה באיזה מנות תבחרו, אנחנו יכולים להבטיח שתקבלו אוכל טרי, טעים, מגוון מוקפד ומקורי שמוגש בצורה אסתטית שתכבוש את לב האורחים שלכם (ואת האינסטגרם שלהם). 

כל היתרונות והפתרונות במקום אחד
כל המוצרים שלנו מיוצרים בעבודת יד, במקצועיות רבה ועל פי מתכונים שעוברים אצלנו במשך דורות.  כשאתם מחפשים קייטרינג בראשון לציון ובוחרים במונייר, אתם יודעים שתהנו מראש שקט, אוכל חלום ושירות שיתן לכם סיבה להמליץ עלינו. הקייטרינג החלבי הכשר מבוסס על מגשי האירוח המפורסמים שלנו, כאשר הפרזנטציה והציוד הם שלנו בלבד, ולא מושכרים מחברה חיצונית. מה זה אומר? שאתם יכולים להיות בטוחים שהכל מעוצב להפליא ברמת האסתטיקה הגבוהה ביותר (תשכחו מחמגשיות! כשאנחנו עושים משהו, אנחנו עושים אותו בשיא הסטייל). לנוחיותכם – אנו מספקים מעטפת קולינרית רחבה יותר ונותנים אפשרות אפשרות להזמין גם תפעול מורכב יותר כמו שירותי בר, מזנונים, מלצרים והשכרת ציוד לאירועים.

את חנות המפעל שלנו בראשון לציון כבר הכרתם?
את שנת הקורונה ניצלנו היטב, או בשפת הטבחים – לקחנו את הלימון ועשינו ממנו מרנג מושלם! אנחנו שמחים לעדכן כי פתחנו את חנות המפעל הראשונה שלנו, באזור התעשייה המחוספס של ראשון לציון, פתאום מתגלה פטיסרי קסום שנראה כאילו נחת כאן הרגע מפריז. החנות שלנו מציעה שפע של מעדנים, מאפים מלוחים ומתוקים, סלטים, אוכל מוכן, לחמים, קינוחים מושחתים, עוגות, יינות ואפילו – פרחים לשבת! וכן, ברור שאתם יכולים גם לבוא סתם באמצע היום להתפנק על הקפה הכי טוב בעיר. אתם באים או שאתם באים?

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן