Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

סוגי קייטרינג שונים המתאימים לימי גיבוש ואירועים

במידה ואתם מתכננים אירוע או יום גיבוש בעבודה עליכם להביא בחשבון את נושא האוכל. המחשבה על בחירת קייטרינג צריכה להיעשות בצורה מושכלת כי האוכל מהווה מרכיב חשוב בהצלחת האירוע ולכן יש להביא בחשבון את סוגי הקייטרינג השונים.

אילו סוגי קייטרינג תמצאו

חברות בעלות קונספט: כיום ניתן למצוא חברות קייטרינג הכוללות קונספט מסוים- ישנן חברות קייטרינג המציעות רק סוג אחד של מאכלים ואילו חברות אחרות מציעות מגוון רחב של מאכלים.

קייטרינג חלבי:  קייטרינג חלבי כשר מתמקד אך ורק במאכלים חלביים . במידה ואתם שומרי כשרות, הרי מדובר בפתרון מצויין , שכן אין צורך בביצוע בדיקת כשרות והמאכלים אינם מורכבים להכנה. כיום ניתן להכין מאכלים חלביים גם לאנשים הסובלים מאלרגיה למוצרי חלב.

 קייטרינג בשרי: קייטרינג בשרי כולל מגוון רחב של בשרים, כאשר האורחים יכולים ליהנות מאירוח על טהרת הבשר לאורך כל האירוע.  כמו כן, בעת הזמנת הקייטרינג חשוב לבדוק את נושא הכשרות ואת התברואה.

בחרו את צורת ההגשה המתאימה ביותר

בבחירת סוג הקייטרינג חשוב מאד להביא בחשבון את צורת ההגשה.

בופה : בחירה בסוג זה כוללת דוכני מזון אליהם ניגשים האורחים וניתן להציע להם מגוון רחב של מגשי אירוח המציעים מתאבנים ועד פינגר פוד.

הגשה לשולחנות: הגשה לשולחנות מאפשרת ביום גיבוש להמשיך לשוחח עם האנשים וליהנות מהמאכלים ללא כל צורך להסתובב במקום.  כמובן שניתן לשלב בין הסגנונות השונים במקרה של יום גיבוש גדול או אירוע הכולל משתתפים רבים. ניתן להתחיל להגיש את המאכלים בסגנון בופה ואחר כך בעת הגשת המנות העיקריות ניתן לעבור לישיבה בשולחנות.  בין אם תבחרו בצורת הגשה אחת או אחרת, ההמלצה היא לבחור בחברת קייטרינג מנוסה בעלת ניסיון רב בתחום על מנת שהאירוע יהיה בלתי נשכח ללא תקלות. בחירת חברת קייטרינג בעלת ניסיון רב תספק מענה בכל הקשור לשירותים איכותיים הכוללים את בעלי המקצוע הטובים ביותר.

קייטרינג טבעוני מאתגר את המשתתפים ביום הגיבוש

בשנים האחרונות אי אפשר להתעלם מהמהפכה הטבעונית אשר השפיעה על חייהם של רבים.  המעבר לטבעונות אפשר לחברות רבות לשים את הטבעונות והאוכל הבריא במרכז ולהציע ימי גיבוש ואירועים על טהרת הטבעונות.

 הזמנת קייטרינג טבעוני נחשבת מאתגרת במיוחד עבור ציבור העובדים. יום גיבוש במטבח הכולל סדנאות שעיקרן הכנת אוכל טבעוני מהוות אתגר רב עבור ציבור המשתתפים, זאת בשל אי היכולת לעשות שימוש בחומרי גלם שונים כמו בשר, דגים , עוף וביצים אלא יש צורך להפעיל את המחשבה והיצירתיות.

יום גיבוש לעובדים הכולל סדנת הכנה של אוכל טבעוני מצריך מהמשתתפים לשתף פעולה ולחשוב בדרכים אחרות בהשוואה לעבודה עם חומרי גלם כמו בשר או עוף.  אין ספק כי מדובר ביום המציף סוגיות שונות והתמודדות עם קושי שאינו מוכר תוך עמידה בלוחות זמנים ועמידה ברמה גבוהה על מנת לספק מנות יפות וטעימות.

רוצים להתייעץ? צרו קשר ונשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן