Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

מתכונים מיוחדים להכנת מגשי אירוח מעוצבים

כשאנו מחפשים רעיונות מגניבים לקייטרינג לקראת אירוע מיוחד, אנו חושבים גם על קלות הכנה, גם על הטעם וכמובן על האסתטיקה. מגשי אירוח שונים יכולים להיות רעיון טוב שכן הם עונים על כל הפרמטרים הללו. כיצד נבחר אותם נכון ואילו מגשי אירוח יכולים להיות אטרקטיביים ומותאמים לאירוע?

מה סוג הקייטרינג שיהיה מוגש באירוע?

לפני שאתם מחליטים על מגשי אירוח כלשהם, אתם חייבים להבין מה סוג האוכל שצריך להיות מוגש לאירוע. יכול להיות שאתם מעוניינים באוכל בשרי, יכול להיות שאתם רוצים שמגשי האירוח יהיו חלביים, ויש גם הצעות למגשי אירוח צמחוני, כך שהבחירה שלכם רחבה מאוד. כמובן שבבחירת מתכונים כאלה ואחרים, יש צורך להתחשב גם בענייני הכשרות. לאחר בירור של כל אלו תוכלו להתחיל לבחון את האפשרויות יותר לעומק.

התאמת מגשי האירוח לאווירה הכללית

מלבד ההתאמה לכל הפרמטרים שאותם ציינו לעיל, יש צורך להתאים את מגשי האירוע גם לאווירה הכללית של האירוע. יכול להיות שהאירוע יהיה קליל יותר, כמו למשל אירועים ברוח צעירה כגון מסיבות יום הולדת או חתונה מגניבה, ויכול להיות שמדובר על אירוע חברה יוקרתי. רמת ההשקעה בטעם ובעיצוב, גם של המזון וגם של המגש עצמו, תהיה מושפעת מכך במידה רבה. יש מתכונים זריזים שיכולים להתאים לאירועים פחות רשמיים, כך שאתם צריכים להחליט מה יהיה טוב עבורכם גם בהתחשב בכישורים שלכם.

מתכונים זריזים ותוצאה מושלמת 

הצעות למגשי אירוח חלבי, בשרי ואפילו צמחוני יש בשפע ואתם ממש לא צריכים להגביל את עצמכם. מגשי אירוח שמורכבים באמצעות מגוון מתכונים זריזים וקלים יכולים להפוך את משימת ארגון האירוע להרבה יותר פשוטה. המתכון לא צריך לחייב אתכם להשקיע זמן רב כדי לקבל תוצאה מושלמת וזה למעשה האיזון המושלם. מתכון להכנת סנדוויצ’ים מיוחדים או קינוח פשוט המורכב מ-3-2 מצרכים יכולים להיות יעילים במיוחד. ככל שתשקיעו פחות זמן בכל מגש, יהיה לכם זמן רב יותר להכנת מגשים נוספים ומגוונים.

דוגמאות למגשי אירוח מעוצבים

יש מגוון רחב של הצעות למגשי אירוח חלבי, וכל מה שנשאר הוא להבין למה אתם מתחברים או מה אתם אוהבים לבשל. ישנם מגשי אירוח בשרי שיכולים להכיל קציצות, קבבים, נתחי בשר ואולי גם מטבל שנמצא במרכז המגש. כמו כן, ניתן למשל לטגן פסטלים ולהכין מהם מגש וכיו”ב. גם מגשי אירוח עם סושי יכולים להיראות מושקעים במיוחד כאשר היתרון הוא שאת הסושי מכינים כגליל ארוך ואז חותכים, מה שמקל מאוד על עיצוב המגש. כמו כן יש מגשי אירוח שלא דורשים בישול כמו למשל מגשי גבינות, ירקות,פינגר פוד, פירות, סנדוויצ’ים וכיוב’. תוכלו גם לחסוך את הטרחה בהכנת מגשי האירוח ולהזמין מהקייטרינג החלבי של מונייר.

רוצים להתייעץ? צרו קשר עכשיו ונשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן