Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

מהו אירוע הרמת כוסית?

איזה סוג כיבוד מתאים לאירוע שלי?

מי לא נתקל בסיטואציה המוכרת הבאה:

כמה ימים לפני ראש השנה, מקבצים את כל עובדי המשרד בחדר מיוחד, נושאים מספר מילות ברכה ומשיקים כוסות יין. אם האירוע מושקע במיוחד, סביר להניח שיש לו חלק שני: שלב ההתכנסות מול שולחן ערוך או דוכן מטעמים וטעימה ממגוון המאכלים המוגשים. לאחר מכן, סביר להניח שקיבלתם גם שי צנוע לחג. אירוע כזה של הרמת כוסית הוא אירוע עסקי פופולארי וחוזר על עצמו במרבית החברות, הארגונים והעסקים.

אירוע הרמת כוסית – המטרה

אפשר לומר שמטרתו של אירוע הרמת כוסית הוא פשוט לעצור לרגע את המרדף משגרת העבודה – לעצור את מרדף החיים, להוקיר תודה ולברך לקראת זמן חדש. זוהי הזדמנות נהדרת להראות לאנשים שאנו פוגשים מדי יום שאינם מובנים מאליו, שאנו באמת מעריכים אותם ואת עבודתם. הדבר בהחלט מעניק זווית הסתכלות חדשה ורעננה על העסק ואפילו על החיים.

מתי חוגגים?

את האירוע חוגגים במספר מצבים:

האחד, לקראת כניסתו של חג, למשל ראש השנה, פורים או פסח. מברכים ואומרים מספר מילים ברוח החג. כמובן שניתן גם להתאים את הכיבוד והקישוט לרוח החג.

השני, הוא בעקבות הישג עסקי חדש ופורץ דרך שהחברה או העסק, לא הכירו קודם לכן, למשל קבלת פרויקט חדש, עלייה במחזורי המכירות, פתיחת מחלקה עסקית חדשה וכדומה. כל אלה מהווים עבור העסק הזדמנות לעצור, לחדד את הפוקוס על מה שיהיה ומה הפעילות הבאה מהרגע הנוכחי וכל מה שצפוי לחברה ולעובדים מכאן והלאה.

כיצד חוגגים באירוע?

כפי שצוין, באירוע חוגגים בטקס סמלי וקצר של מספר מילים. מרימים כוסית “לחיים” ומברכים. חשוב מאוד להקפיד שהחדר יהיה מסודר, כדאי אפילו לקשט אותו בצורה מינימלית. ניתן לבקש מכל אחד מהנוכחים לברך לקראת המעמד החדש ולומר מה הוא מרגיש ביחס אליו.

לאחר מכן ניתן לעבור לכיבוד. אירועים כאלה נחשבים לאירועים עסקיים קלילים, לכן לא מומלץ להכביד יתר על המידה עם המנות שיוגשו לשולחן. יחד עם זאת, אין ספק שחשוב מאוד להקפיד על האיכות והטעם. מומלץ להזמין מחברת קייטרינג מגשי אירוח בדיוק למטרה זו: כריכונים, מיני מאפים בטעמים שונים, סלטים קלים וקינוחים קטנים. הארוחה יכולה להיות על טהרת הבשרי או החלבי. אם ישנו צורך, ניתן להעניק לעובדים שי קטן לאות תודה. אם מדובר באירוע הרמת כוסית לחג, אפשר להעניק מתנה קצת יותר מכובדת, למשל יין וסט כוסות; לוח שנה; שעון או קופונים לבילוי ופנאי – הכול בהתאם להעדפות החברה. אם האירוע הוא יותר רשמי, כלומר לאות הישג עסקי כמוזכר לעיל, ניתן להעניק שי צנוע יותר. למשל, עט מיוחד או מחזיק מפתחות בתוספת הקדשה אישית, יהיה מושלם במקרה כזה. זכרו שאירוע זה הוא בהחלט בעל משמעות מיוחדת ודאגו לתכנן אותו מראש. מועדים לשמחה!

רוצים להתייעץ? צרו קשר ונשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן