Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איך להפתיע את העובדים בחנוכה?

חנוכה הוא מהחגים החשובים והמשמחים בחגי ישראל. עם מסורת רבת שנים של שמחה גדולה, נרות דולקים ולא פחות חשוב – סופגניות במילויים עשירים. ערבי החג הוא זמן מופלא לערוך אירועים חגיגיים לעובדים. תוכלו להפגיש את העובדים במטבח המשותף לסופגניות בליווי כוסית פונץ’ משמחת או להפוך את העניין לאירוע גדול וחגיגי בהשתתפות העובדים ובני משפחותיהם – לפי מה שיתאים מבחינת לוחות הזמנים, הארגון והעובדים. רק דבר אחד חשוב שלא תשכחו – בין אם מדובר בארגון של אירוע קטן או באירוע גדול הדורש השכרת אולם אל תתפשרו על האוכל שיוגש באירוע החברה שלכם.

איך תפתיעו את העובדים?

מעבר לעובדה שכבר ידועה לכל, כי אווירה חיובית בעבודה תורמת לפריון העבודה ולנאמנות העובדים; זה נכון גם מבחינה תרבותית עבור קבוצת אנשים שמבלה בכל יום מספר רב של שעות ביחד לציין אירועים חשובים באירוע מהנה בצוותא, ואם הוא בהפתעה, ההתרגשות כפולה ומכופלת.

אם אתם מתכננים את ציון חג החנוכה במהלך יום עבודה , זו הזדמנות נפלאה להפתיע את העובדים. להלן שלושה טיפים לאירוע חנוכה בהפתעה, שישאירו טעם של עוד:

  1. תכננו את שעת האירוע בשעות האחרונות של יום העבודה, וקחו בחשבון שאף אחד לא נשאר בסוף היום לשעות נוספות.
  2. הפתיעו את העובדים שלכם במגשי אירוח מפנקים או בקייטרינג חלבי מפנק – תוכלו לבחור במגשי אירוח עם סופגניות במילויים ייחודיים או לביבות אפויות טבעוניות.
  3. השקיעו בעיצוב האירוע, הפתיעו עם אלמנטים הקשורים לחנוכה, פזרו על השולחנות מטבעות, נרות צבעוניים וסביבונים, אלו מסוג הדברים שיכולים להוסיף מאד לאווירת החג

אירוע מפתיע בקנה מידה אחר לגמרי

אם אתם בוחרים לערוך אירוע גדול ומפנק, עם פעילויות בהנחיה ולקבוצה גדולה של משתתפים, אל תשכחו לבחור מגשי אירוח בקפידה וכמויות הנכונות. אנחנו ממליצים לבחור מגשי אירוח כשר (כך שיתאימו לקבוצה גדולה יותר של משתתפים באירוע), מחברת קייטרינג לאירועים שלא מתפשרת על חומרי הגלם ותוכל לשלוח את המגשים שהוזמנו היישר אל האירוע, כשהם טריים ומוכנים לאכילה. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתייעץ עמנו בנוגע לבניית התפריט כך שיתאים לסוג האירוע וכן לכמות המוזמנים.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן