Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איזה סוג כיבוד מתאים לאירוע שלי?

איזה סוג כיבוד מתאים לאירוע שלי?

כיבוד הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר באירוע. לא משנה אם מדובר על אירוע פרטי, עסקי או ציבורי, האורחים מצפים לקבל כיבוד ברמה גבוהה.

כיבוד קובע את האופי של האירוע ואת האווירה. את הכיבוד רצוי לבחור בקפידה ובהתאם לכמות המוזמנים והאורחים. בנוסף, חשוב להבחין בין כיבוד המיועד לקבלת הפנים, כיבוד כחלק מהארוחה המרכזית וכיבוד שהוא למעשה קינוח. כל הסוגיות הללו דורשות יעוץ קולינרי ומחייבות מעורבות של אנשי מקצוע.

יעוץ קולינרי בא לידי ביטוי בראש ובראשונה בהתאמת סוג הכיבוד לאופי האירוע. במידה ואתם מתכננים אירוע סולידי עם מספר מוזמנים מצומצם, כדאי שתתנו עדיפות לכיבוד המוגש על טהרת חומרי גלם משובחים. השקיעו במנות קטנות והעדיפו איכות על פני כמות. בחרו היטב את הטבח ואת המלצרים המלווים את הכיבוד מהמטבח ועד השולחנות. לעומת זאת, באירועים של מאות מוזמנים ולמעלה מכך תצטרכו לדאוג לכיבוד מגוון. זכרו כי לכל אורח העדפות אחרות ויש הבדל בין כיבוד לילדים, צעירים ומבוגרים.

היתרונות של אוכל חלבי לאירועים

יעוץ קולינרי יכול לעזור להתגבר על קשיים של התאמת הכיבוד להעדפות האורחים. אחת הנטיות הרווחות כיום היא להשתמש בכיבוד הנשען על המטבח החלבי. אוכל חלבי יכול להציע יתרונות משמעותיים עבור אירועים פרטיים, עסקיים או ציבוריים. ראשית, אוכל חלבי מונע בעיית כשרות וניתן להשתמש בו כדי להכין מנות מגוונות. שנית, אוכל חלבי מוגש בשעות הבוקר, הצהריים והערב. אפשר לבחור חומרי גלם חלביים למנה עיקרית או להשתמש בהם בתור כיבוד ופתיח בלבד.

עוד יתרונות של אוכל חלבי לאירועים באים לידי ביטוי ברמת הטריות ובמחיר. באוכל חלבי לא צריכים לשאת בהוצאות של מאות שקלים למנה על מנת להבטיח שימוש בחומרי גלם טריים בלבד. את הכיבוד החלבי מכינים עם גבינות, ירקות ופחמימות. הוא בעל ערך תזונתי ומשתלב נהדר עם שתיית אלכוהול ויין. אוכל חלבי מעניק לאירוע ערך מוסף והוא צפוי להשאיר את האורחים עם טעם של עוד.

כך תבחרו את הכיבוד המושלם

מי שמתלבט לגבי הכיבוד המתאים לאירוע שלו יכול לשלב בין יעוץ קולינרי לבין הגדרה אישית של סדר עדיפויות. בסופו של דבר, הכל תלוי באופן בו בעלי האירוע רוצים לחגוג עם האנשים הקרובים אליהם. הכיבוד המושלם צריך להיות קודם כל טעים עבורכם. קשה לבחור כיבוד שכולם אוהבים ללא יוצא מן הכלל. הדגש מבחינתכם צריך להיות על בחירת מנות איכותיות וטריות. גם אם חלק מהאורחים לא יתחברו לקונספט שתבחרו, כולם יעריכו את השימוש בחומרי גלם משובחים.

האם האירוע בעל נושא מסוים?

אירועים רבים עומדים בסימן קונספט מסוים, ולשם ההרמונייה וההנאה, מומלץ להתאים בין הכיבוד לבין הנושא המדובר. לדוגמא, אם מפיקים יום הולדת בסגנון “המערב הפרוע”, אפשר להגיש המבורגרים קטנים עם דגלי ארה”ב. כמובן שאפשר למצוא דוכני מזון לימי הולדת כמעט לכל קונספט ולהתאים לנושא המסיבה.

האירוע הוא הזדמנות להגשים את כל החלומות ולפנק את האורחים עם כיבוד מפואר. נצלו את ארגז הכלים העומד לרשותכם, הגיעו לפחות פעם אחת לטעימות ואל תחששו לחשוב מחוץ לקופסא כדי להשלים את החוויה הקולינרית.

רוצים להתייעץ? התקשרו ונשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן