Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

קייטרינג ואולמות אירועים – למה הם תמיד הולכים כל כך טוב ביחד?

חשיבותו של רישיון עסק מזון

בעת הזמנת אורחים לאירוע, לרוב, התשלום הוא עבור מנה ולכן האוכל הוא ממש המסמר של המסיבה, והוא שיקבע אם מדובר באירוע על רמה ומידת ההנאה של המוזמנים.

ענף האירועים הוא ענף הנתון לשינויים ותמורות ומדי שנה, נכנס לתפריט טרנד חדש, כאשר אחד השינויים הגדולים שהשתרש בענף, קשור למנות המוגשות באירועים. שינוי זה בא לידי ביטוי בהיבטים רבים ביניהם – צורת ההגשה, גודל המנה, איכותה, סגנון התפריט, המגוון הקיים וכן גם בתחום הקינוחים.

אם בעבר אירועים בעיקר נערכו באולם והמנות היו מוגשות ישירות לשולחן על ידי המלצרים ללא מגוון רב והתפריט לרוב כלל בצק פילו ממולא בבשר או דג ברוטב צמיגי, עם כניסתם של גני האירועים לשוק, הכל השתנה וכיום האוכל מופקד בידיו של קייטרינג איכותי.

השילוב בין קייטרינג לאולמות אירועים – תוצר של מקצועיות ויצירתיות

הזמנת קייטרינג לאולמות וגני אירועים הפך למעין נוהל מקובל ולמעשה, איכותו של הקייטרינג תקבע האם האירוח יחשב כהצלחה מסחררת או לחלופין יכשל לחלוטין. לכן אחד השלבים החשובים בעת תכנון חתונה הוא בחירת הקייטרינג המתאים. כיום חברות הקייטרינג השונות ברוכות בכישרונות ומלבד האוכל נטו, מתמחות גם בהפקה וניהול אירועים, בעיצוב עמדות ההגשה והשולחנות לאורחים וביכולתם לשלב בין הקייטרינג לבין האולם באופן הרמוני וטבעי. על אף שלרוב האנשים נראה זה עניין שבשגרה, למעשה אולמות אירועים וחברות קייטרינג הולכים טוב ביחד כתוצאה של ניהול מקצועי ואיכותי, כתוצר ישיר של השקעת מחשבה מרובה בתכנון ובהפקת האירוע, וכן גם בעזרת יצירתיות מרבית מצד מפיקי האירוע, בעלי חברת ההסעדה ואולם האירועים.

קייטרינג בהתאמה אישית

מבין כלל היתרונות של הזמנת חברת הסעדה חיצונית, המרכזי הוא בראש ובראשונה אפשרות הבחירה העומדת לרשותכם. בפועל, אתם יכולים לבחור את הקייטרינג המועדף עליכם מבין מבחר של סוגים ובהתאם לצרכים שלכם ולתחומי ההתמחות של הקייטרינג. כך למשל אם הכשרות היא המעלה הראשונה עבורכם ועבור האורחים שלכם, אתם יכולים לבחור בקייטרינג חלבי כשר ואם אתם מעוניינים בהגשת אוכל חלבי בלבד, קייטרינג חלבי אם כך הוא הבחירה עבורכם וכן הלאה. על כן סוד ההצלחה של החיבור הנכון בין האוכל לבין מקום האירוע הוא ההתאמה המושלמת להעדפות שלכם, כל שכן לאורחים ולאופי האירוע.

קייטרינג איכותי הוא המתכון לאירועים מוצלחים

כאשר האוכל איכותי, רכיבי המזון טריים, עמדות ההגשה נגישות וזמינות, המלצרים וכלל העובדים בעלי תודעת שירות גבוהה, המנות ערבות לחיך והקינוחים מפנקים, לארוע אין ברירה אלא להיות הצלחה. כמו כן, האורחים ירגיש כי השקיעו בהם מחשבה, כי לא חסכו על חשבונם, כי הם מקבלים את הטוב ביותר ועל כן הם יהיו מרוצים. אורחים מרוצים הם הסיבה הראשונה לאירוע שמח ומרגש וכשהאורחים שמחים בעלי האירוע יכולים לנשום לרווחה כי הם יודעים שכולם ילכו הביתה בהרגשה טובה. המשוואה הזו פשוטה. היות והאוכל תופס מקום כל כך מרכזי באירועים חשוב כי הוא יממש את הציפייה. רק כך הוא ישמש כמתכון המדויק לאירוע מוצלח ומרגש לכל הנוכחים.

על אף כי בחירת קייטרינג לאולמות או גני אירועים נראית כעניין טריוויאלי, בפועל זו אחת הפעולות החשובות בהן יש להשקיע מחשבה יתרה. חשוב לבחור בחברה לה ניסיון רב בתחום האירועים שתשאיר אצל האורחים טעם של עוד כמו גם זיכרון של חוויה טובה.

רוצים להתייעץ? התקשרו עכשיו ונשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

 

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן