מתכון מנצח לקינוח טבעוני מושלם

הגיעו אורחים בהפתעה? בא לכם משהו טעים אבל בלי טירוף במטבח? יש לכם קרייבינג למתוק אבל רוצים לשמור על הבריאות? אין בעיה! לצוות של MUNIER יש את הפתרון המושלם עבורכם. קל, מהיר, מתקתק בדיוק במידה הנכונה, ואם זה לא מספיק – גם סופר בריא! סביר להניח שאת רוב המרכיבים יש לכם בבית, ומה שלא, תוכלו למצוא בכל סופר/מכולת. קבלו מאיתנו 2 מתכונים זריזים לקינוחים טבעוניים מושלמים. אה, והם גם ללא גלוטן. אין בעד מה.

העוגיה ליד הקפה – 4 מרכיבים ב- 4 צעדים פשוטים

מה צריך?
● כוס טחינה גולמית מלאה
● ¼ כוס מייפל טבעי טהור (לא סירופ בטעם מייפל!)
● כוס וחצי קמח שקדים (אפשר לקנות ואפשר לטחון שקדים לבד ולעשות מהם קמח)
● חופן שקדים קצוצים גס

איך מכינים?

  1. מחממים תנור ל- 180 מעלות צלזיוס
  2. מערבבים טחינה ומייפל בקערה
  3. מוסיפים קמח שקדים ושקדים קצוצים גס ומערבבים לתערובת אחידה
  4. יוצרים עוגיות לא עבות מדי ולא שטוחות מדי, איפשהו באמצע
  5. מניחים בתבנית על נייר אפייה ומכניסים לתנור ל- 10 דקות (עד שהן מקבלות מעט צבע)
  6. מוציאים מהתנור ומחכים עד שהעוגיות יתקשו ויתקררו

    מה בריא בזה?
    ● טחינה – מקור טוב לויטמינים ומינרלים כמו סידן, ברזל, מגנזיום ואבץ. עשירה בחומצות שומן בלתי רוויות המסייעות להעלאת הכולסטרול ״הטוב״ (HDL). מכילה כמות גדולה של סיבים תזונתיים (שמקורם בקליפה) ובכך תורמת לפעילות תקינה של מערכת העיכול.
    ● מייפל – בניגוד לסירופ התעשייתי, מייפל טהור הוא סירופ ממתיק 100% טבעי, ללא תוספים, המיוצר באופן מסורתי מעץ האדר. הוא מכיל מינרלים טבעיים כגון מנגן, אבץ, מגנזיום, חומצה פולית, ויטמינים מקבוצת B וערכו הגליקמי נמוך ביחס לסוכרים אחרים.

● שקדים – מקור מצוין לשומנים בריאים וסיבים תזונתיים הגורמים לתחושת שובע ארוכה יותר ומסייעים לירידה, עשירים בחומרים מזינים (ריבופלאבין וקרניטין) המסייעים בפיתוח ושמירת בריאותו של המוח האנושי, עשירים בסידן וזרחן התורמים לשמירה על בריאות העצם, מכילים מגנזיום ומסייעים לוויסות הסוכר בדם, מקור מצוין לויטמין E הידוע כנוגד חמצון עוצמתי.

יאללה, בואו נכין Super Pudding
(מתכון ל-4 קעריות סופלה)

מה צריך?
● ⅔ 1 כוסות קרם קוקוס/חלב סויה/שקדים/אורז
● ½ כוס זרעי צ'יה
● 2-3 כפות סירופ אגבה/מייפל טבעי (לא סירופ מייפל תעשייתי!)
● 1/2 כפית תמצית וניל איכותית
● 2-3 תותים ( או פירות יער, אפרסקים, נקטרינות, תפוחים, שזיפים וכל פרי שאתם אוהבים)
● חופן גדושה קוקוס קלוי (או קראמבל, פצפוצי שוקולד, או עוגיות לוטוס/אוראו מפוררות)
● גרנולה ללא סוכר

איך מכינים?

  1. לקערה גדולה לשפוך קרם קוקוס/חלב טבעוני
  2. בהדרגה להעביר לקערה את זרעי הצ'יה, כף לערבב ואז עוד כף ולערבב
  3. להוסיף סירופ אגבה/מייפל ותמצית וניל ולערבב טוב
  4. להניח את הקערה בצד כעשר דקות וכל כמה דקות לערבב את התערובת
  5. לאחר עשר דקות להכניס למקרר ל- 20 דקות להתייצבות
  6. לפרוס תותים לפרוסות דקות ולהניח בעדינות כמה פרוסות בכל קערית
  7. לפזר מלמעלה גרנולה וקוקוס קלוי או כל תוספת אחרת
  8. להגיש קר

מה בריא בזה?
● קוקוס – קוקוס מכיל כמויות גבוהות של ויטמינים מקבוצת B, מינרלים כמו אשלגן ומגנזיום, חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 ועשיר בחומצות שומן בינוניות שרשרת, הנספגות בקלות ומסייעות להפחתה במשקל, איזון רמות הסוכר ואפילו שיפור מצב הרוח!
● זרעי צ׳יה – בין המזונות הבריאים ביותר בעולם ובעלי יתרונות עצומים לגוף, למוח ולנפש. במחקרים נמצא שזרעי צ׳יה מכילים כמות גבוהה של נוגדי חמצון המגנים על הגוף מפני רדיקלים חופשיים, מכילים סיבים תזונתיים, עשירים בחלבון איכותי מהצומח וחומצות אמינו חיוניות (אבני הבניין של החלבונים בגוף), מקור מצוין לאומגה 3, מכילים סידן, מגנזיום, זרחן ובעלי ערך קלורי נמוך. אפשר לשלב אותם כמעט בכל ארוחה!
● וניל – תמצית וניל טהורה (לא סינתטית) עשויה מצמח השנף, וידועה בסגולות נוגדות דלקת ומשככות כאבים. וניל מכיל כמויות גבוהות של נוגדי חמצון, מקור טוב לויטמינים מקבוצת B, משפיע באופן חיובי על רמות הכולסטרול בגוף ואפילו ידוע כמעורר חשק מיני!
● פירות – עשירים בויטמינים (בעיקר C,A וחומצה פולית), מינרלים (בעיקר אשלגן), סיבים תזונתיים ופיטוכימיקלים. הפיטוכימיקלים נמצאים בפיגמנטים (הצבעים) של הפירות – אדום (ליקופן), סגול (אנטוציאנינים), ירוק (כלורופיל), כתום (בטא קרוטן) ועוד. הם בעלי השפעות נוגדות חמצון, מאטים תהליכי הזדקות ומפחיתים סיכון למחלות כרוניות ומחלות דלקתיות.
● גרנולה ללא סוכר – מכילה דגנים מלאים המהווים מקור טוב לויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים המסייעים בתהליך העיכול ובהרחקת חומרי פסולת מן הגוף. מעניקה תחושת שובע לאורך זמן ואפילו מאטה את קצב ספיגת הסוכר, אם תכללו בה שיבולת שועל תהנו גם ממינרלים חשובים כמו סלניום, מגנזיום ואבץ התורמים לשמירה על בריאות העצמות, רקמות החיבור והעור.

עשינו לכם חשק לנשנש?
מבינים אתכם.

לייעוץ והזמנת מגשי אירוח לכל אירועצרו עמנו קשר

הרשמה

סל קניות

סל הקניות עדיין ריק
0