העשור האחרון בעולם הקולינרי התאפיין במודעות לאכילה בריאה ומזינה. המוניטין של הדיאטות הקיצוניות נפגע, ומיום ליום מתגבשים המושגים והכלים לאכילה נכונה ובריאה.
מגמת הטבעונות מתעצמת וסוחפת אחריה רבים שמחפשים את המתכון לחיים בריאים ומאוזנים.
זה הוא העשור בו נכנסו לחיינו – הקינואה, הספירולינה, זרעי הצ’יה ומאכלי ‘סופר פוד’ נוספים רבים וטובים.

אך המודעות לעיתים גובה מחיר – איך מבשלים גם בריא וגם טעים?
בואו נעשיר את ההבנה שלכם בתחום האוכל הבריא ונסביר לכם שזה ממש פשוט.

 

איפה מתחילים? דגשים שאתם חייבים ליישם:

1. שלבו ירקות ופירות במנות שאתם מגישים – עשירים במינרלים וויטמינים חיוניים לגוף האדם.
פירות מהווים תחליף מצוין לסוכר.
2. השתמשו בקטניות – הן מהוות מקור מצוין לחלבונים ופחמימות מורכבות.
3. פינגר פוד – פיתרון מעולה למנות קטנות ומסוגננות, שמאפשרות גיוון ושפע לצד שליטה בכמויות. פינגר פוד מתאים במיוחד לאירוח כי הוא לא מגביל את האורחים לישיבה ממושכת, ומאפשר מינגלינג ואווירה קלילה, בשילוב של אוכל משובח.
4. משקאות – הימנעו מהגשת משקאות קלים ומוגזים. גם כאן, הטבע עומד לרשותנו – הכינו קנקני לימונדה, חליטות צמחים, מים עם תוספות מרעננות כמו נענע, מלפפונים, ג’ינג’ר ועוד.
5. אם אין בורקסים נאכל לחמים בריאים – וותרו על מאפים לא איכותיים, במקום זאת – קנו או אפו לחמים איכותיים, מזינים ומשביעים מקמחים כמו – שיפון וכוסמין.
6. סיום מתוק – הכי קל להישבר בשלב הזה, הקול הפנימי שלנו אומר – הקפדת כל כך בארוחה, אולי תוותר לעצמך בקינוח? אנחנו מציעים לא לוותר! במקום קינוחים מושחתים עתירי סוכר ופחמימות, בחרו בפירות טריים או יבשים, כדורי תמרים, טפיוקה וכדומה.

 

האווירה עליכם, האוכל עלינו!

אם אתם מעדיפים לדאוג לרשימת המוזמנים ולאווירה, תנו לנו לבשל בשבילכם!
תוכלו לבחור ממגוון מגשי האירוח של מונייר אוכל בריא, המשלב מבחר סלטים, מגשי פירות טריים ויבשים, מגשי עוגיות ללא גלוטן וללא סוכר, משקאות טבעיים ועוד ועוד.
המנות האלגנטיות והמוקפדות שלנו, יספקו לכם חוויית אירוח בלתי נשכחת, והכי חשוב – בריאה ומאוזנת.

מתכננים אירוע? הרמת כוסית? התקשרו עכשיו 03-7208132 ונשמח לעזור לכם לבחור את מגשי האירוח המושלמים בשבילכם.