Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

איך מתאימים בין מספר הסועדים לכמות האוכל באירוע קטן?

הרמות כוסית ברמה אחרת

טיפים למציאת האיזון הנכון בזמן הזמנת קייטרינג לאירוע

האירוע שלכם מתקרב. אתם בשיא ההכנות. גם אם יש לכם אירוע קטן, חשוב לשים לב לכל הפרטים, כדי שהוא יהיה מושלם ותמיד יעלה לכם חיוך על הפנים כשתזכרו בו. מקום לאירוע, צלם, די.ג’י, סידורי פרחים – יש. כבר שלחתם הזמנות ואפילו קיבלתם אישורי הזמנות מכל האורחים. עכשיו נשאר לסגור את הפינות האחרונות. כאשר מתכננים אירוע אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים היא “כמה אוכל אנחנו צריכים להזמין?” מצד אחד אתם לא רוצים שיחסר אוכל והאורחים יצאו רעבים, מצד שני אתם גם לא רוצים להגזים ולזרוק אוכל. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.

הכנה טובה חשובה מאוד

קבלת ההחלטה על הכמות הנכונה של מזון לאירוע שלכם תלויה במספר גורמים:

  1. מספר האנשים שיגיעו לאירוע.
  2. אורך האירוע.
  3. סוג האירוע: קוקטייל, ברביקיו חברה, ארוחת ערב רשמית או חתונה.
  4. סוג המזון שאתם מתכננים להגיש.

בארגון אירוע קטן יש לכם יתרון גדול, כאתם מכירים מקרוב את רוב האנשים ואולי אפילו את כולם, קל לכם יותר לקלוע לטעמם. אתם יכולים לנסות לשחזר אירועים משפחתיים, חגים שחגגתם יחד ולבחור אוכל שיהיה טעים למעגל המשפחתי.

ככל שהאירוע ארוך יותר, תצטרכו לדאוג למבחר מנות גדול יותר, שיתפרסו על-פני האירוע כולו. החל מקבלת פנים ועד סיום האירוע. חלק מהכיף של האורחים באירוע זה לנשנש כל הזמן. בין השיחות, הנשיקות והריקודים תמיד תמצאו את האורחים מחפשים להכניס משהו לפה. גם מזון וגם משקה. המשקאות והמאכלים הפופולריים יגמרו מהר יותר ולכן חשוב להזמין מהם יותר.

אל תשכחו שאנשים רוצים לטעום קצת מכל הדבר ולכן אפשר להסתפק במנות בגודל נגיסה.

באיזו שעה ביום האירוע שלכם?

אירוע של ארוחת בוקר נתפס כארוחת בראנץ’ ולכן חשוב להציע איזון של חלבונים, ירקות, מאפים ופירות מרעננים. הבחירה הנכונה היא שילוב של סלטים, פסטות, לחמים, גבינות, מאפים ופירות.

באירוע של ארוחת צהריים רצוי לבחור בתפריטים פשוטים ומרעננים. כדאי להתמקד באיכות על-פני נפח או מגוון, על – מנת שהאורחים לא ירגישו שהם מאוד כבדים באמצע היום. ארוחה חלבית יכולה להתאים בדיוק למטרה זו. תוכלו להגיש ירקות חתוכים, סלטים, ירקות קלויים, אנטיפסטי, פסטות, דגים, סושי, לחמים, גבינות, מאפים ופשטידות.

באירוע של ארוחת ערב האורחים מצפים למגוון רב של מאכלים ולשפע מהם. בקבלת הפנים כדאי להגיש מתאבנים, כמו סנדוויצ’ונים קטנים, במהלך האירוע להתמקד בקישים, מאפים, סלטים, גבינות, לחמים, דגים וסושי ולקראת סוף האירוע להגיש מגשי אירוח מתוקים, פירות ושתיה חמה.

מה תמהיל האורחים?

בחישוב המנות צריך לקחת בחשבון שילדים מתחת לגיל 13 אוכלים לרוב 1/2 מהכמות שאוכלים המבוגרים ולכן חשוב לציין את כמות הילדים ואת כמות המבוגרים בנפרד. את בני הנוער אפשר לחשב כמו המבוגרים.

אם הזמנתם ילדים לאירוע, אל תשכחו לבחור מנות, שהם אוהבים יותר, כמו: פיצות קטנות, פסטות בלי רטבים מתחכמים ולחמים בלי אגוזים.

תוכלו לגוון את התפריט עם משקאות מפירות טריים.

איך תבטיחו את הצלחת האירוע? חשוב לעבור על כל מגוון האפשרויות שיש לתפריט חלבי להציע, לחשוב על כל האורחים ולא להחסיר מצוות הקייטרינג מידע חשוב. תנצלו את הידע שלנו ויחד נתכנן את האירוע שלכם ונתאים לכם את מגשי האירוח המתאימים ביותר עבור האירוע.

רוצים להתייעץ? התקשרו עכשיו ונשמח להתאים עבורכם את התפריט המושלם בהתאם לסוג האירוע ולהעדפותיכם האישיות.

אודות

אז מהו הביס המושלם?
יש המון דרכים ליצור זיכרון שנשאר בלב משבריר השנייה שבו בלוטות הטעם פוגשות חוויה לא מוכרת,
ואנחנו במונייר ממשיכים במסע כי הביס המושלם הוא הסיפור שלנו.

error: Content is protected !!
X
דילוג לתוכן